picture book

داشتم میخوندم از اینجاش خوشم اومد. چیکی .... ازش عکس گرفتم تو هم بخونیش

picture book

داشتم میخوندم از اینجاش خوشم اومد. چیکی .... ازش عکس گرفتم تو هم بخونیش

picture book

اینجا...
جاییست برای به اشتراک گذاشتن لذت‌هامان از آنچه که می‌خوانیم.
جاییست برای معرفی کتاب‌هایی که از خواندنش لذت برده‌ایم.
همچنین فرصتی است ...
برای تمرین نوشتن درباره‌ی آنچه می‌اندیشیم.
برای تفکر بیشتر، گفتگو درباره‌ی موضوعات و ...
مجالیست برای پرورش ذهنمان
...........................................
از سایت زیر ایده گرفته‌ام:
pixelbook.ir

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۶ خرداد ۹۳، ۱۱:۵۳ - هادى باغ میرانى
    Nice.

زیتون سرخ

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۱ ب.ظ

با تشکر فراوون از مهدی شواخی

زیتون سرخ


زیتون سرخ

مهدی شریعت گفتند:

بسیار زیبا بود و تاثیر گذار من که موقع خواندن لبخند روی لبانم شوق در چشمانم و هیجان دروجودم موج میزد نمیدانم اگر ان زمان من هم بودم میرفتم یانه؟؟
شما ها چطور؟؟میرفتید یا نه؟؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
معلم

نظرات  (۴)

۲۹ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۰۶ سید علی غضنفری
 باسلام
وب بسیار خوبی است به من هم سر بزن.
من منظور این قسمت رو نفهمیدم یکی برام توضیح بده
بیچاره ناهید!!! :))

دو تا سوال

-یه بچه 5 ساله بجه ی 2 ساله دیگری را میبرد به حمام؟؟؟؟

-دوما یه دختر 2 ساله چجوری میتونه دستشو به کنار دسشویی بگیره و کمک بخواد ما یه دختر دو ساله تو فامیل داریم به زور میگه مامان یا بابایکی برام توضیح بده

پاسخ:
برای منم سواله:
اما آبجی خودم 5 سالش بود از ما مراقبت میکرد.
از طرفی بچه های قدیم رو زود بزرگ میکردن بطوریکه یه بچه 16 ساله از خراسان میرفت. در بسیاری از سفرنامه ها این برا من سوال بوده.
ولی بطور کلی برا منم عجیبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی